Menu

Ostatnie artykuły

Marketing szeptany marketingowi szeptanemu nierówny
Marketing szeptany zwany również buzz marketingiem czy marketingiem rekomendacji, czyli taki, który polega na wywieraniu pozytywnego wrażenia o produkcie, [...]
Jak wybrać copywritera? Słowa na wagę złota
Istnieje błędne przekonanie, że pisać może prawie każdy, a copywriterami zostają osoby, które po prostu nie mają innego pomysłu na życie. Nic bardziej [...]
Social Media Policy – po co, na co i dlaczego?
Obecnie mamy czasy, w których media społecznościowe pełnią bardzo ważną rolę w życiu społeczeństwa. Dotyczy to osób prywatnych, ale także firm, które [...]
TikTok – nowy wymiar marketingu?
Możliwość stworzenia kampanii reklamowych w sieci internetowej cieszy się ogromną popularnością. Wykorzystywane są serwisy społecznościowe otwierające [...]
Pinterest czy Instagram, co wybrać do promocji marki?
Żyjemy w czasach, gdy obraz staje się ważniejszy od tekstu. Serwisy, które służą do dzielenia się treściami graficznymi zdobywają coraz większą [...]
Czy warto prowadzić kanał na YouTube?
W dobie triumfu materiałów audio-wizualnych nad treściami czytelniczymi nie może dziwić fakt ogromnego sukcesu platformy YouTube. Serwis ten już od pewnego [...]
Marketing w Internecie – przyszłość komunikacji usług i produktów
Zjawisko marketingu internetowego zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Dzięki nowym technologiom powstają kolejne kanały komunikacji, które dają nowe pola [...]
Znani aktorzy w reklamach – zaszczyt czy obciach?
Kto z nas nie marzył lub wciąż marzy o tym, aby zagrać w reklamie znanego produktu? Oczywiście, że zdecydowana większość zapytanych osób odpowie, iż jest [...]
Artykuły sponsorowane – czy warto je zamawiać?
Artykuł sponsorowany to dość specyficzna forma reklamy. Przede wszystkim nie może być zbyt „reklamowy”. Powinien jak najbardziej przypominać formę [...]
Kupowanie lajków na Facebooku – warto?
Nie powinno być dla nikogo zaskoczeniem, że wiele marek kupuje polubienia, aby mieć więcej widocznych fanów na Facebooku. Argumentem przemawiającym za tym [...]