Menu

Ostatnie artykuły

Czy warto prowadzić bloga dla restauracji?
Coraz częściej można zauważyć, że na stronach firmowych pojawiają się zakładki o nazwie blog. To popularne rozwiązanie również w branży gastronomicznej. W [...]
Czy pracownik zdalny w marketingu to przyszłość?
Praca zdalna to bez wątpienia przyszłość dla wielu firm. Zarówno tych, które zatrudniają mniejszą liczbę pracowników, jak i dużych korporacji zrzeszających [...]
Marketing dla start-upów. Jak zacząć?
Podjąłeś odważną decyzję, postanowiłeś założyć własną firmę. Masz dobry pomysł, jesteś specjalistą w jakiejś branży, potrafisz świetnie wyrabiać jakieś [...]
Microtargeting, czyli przekaz szyty na miarę
Klienci najbardziej nie cierpią marketingu za to, że przekaz kierowany jest do każdego, a przez to staje się mało interesujący. W sieci jednak tę barierę [...]
Jak ocenić agencję marketingową?
Ten związek musi być zgodny, szczęśliwy i trwały, więc w skrócie po prostu doskonały. Bo tylko w przypadku, kiedy  świetnie się dopasujecie, Wasza [...]
Marketing szeptany marketingowi szeptanemu nierówny
Marketing szeptany zwany również buzz marketingiem czy marketingiem rekomendacji, czyli taki, który polega na wywieraniu pozytywnego wrażenia o produkcie, [...]
Jak wybrać copywritera? Słowa na wagę złota
Istnieje błędne przekonanie, że pisać może prawie każdy, a copywriterami zostają osoby, które po prostu nie mają innego pomysłu na życie. Nic bardziej [...]
Social Media Policy – po co, na co i dlaczego?
Obecnie mamy czasy, w których media społecznościowe pełnią bardzo ważną rolę w życiu społeczeństwa. Dotyczy to osób prywatnych, ale także firm, które [...]
TikTok – nowy wymiar marketingu?
Możliwość stworzenia kampanii reklamowych w sieci internetowej cieszy się ogromną popularnością. Wykorzystywane są serwisy społecznościowe otwierające [...]
Pinterest czy Instagram, co wybrać do promocji marki?
Żyjemy w czasach, gdy obraz staje się ważniejszy od tekstu. Serwisy, które służą do dzielenia się treściami graficznymi zdobywają coraz większą [...]