Menu

Ostatnie artykuły

Czym jest Google Analytics i dlaczego jest potrzebny?
Google Analytics nie jest narzędziem, które należy do najbardziej znanych z palety Google. Odpowiedź na pytanie „dlaczego?” jest bardzo prosta. Nie jest [...]
Reklama salonu samochodowego
Jak pokazują badania decyzja o zakupie nowego samochodu, od momentu pojawiania się pomysłu, trwa niezwykle długo i może zapaść po upływie kilku miesięcy, a [...]
Polityka marketingowa firmy Apple
Apple to globalna marka sukcesu. Większość osób na całym świecie bez trudu rozpoznaje charakterystyczne logo z nadgryzionym jabłkiem, a IPhone to [...]
Czy warto prowadzić bloga dla restauracji?
Coraz częściej można zauważyć, że na stronach firmowych pojawiają się zakładki o nazwie blog. To popularne rozwiązanie również w branży gastronomicznej. W [...]
Czy pracownik zdalny w marketingu to przyszłość?
Praca zdalna to bez wątpienia przyszłość dla wielu firm. Zarówno tych, które zatrudniają mniejszą liczbę pracowników, jak i dużych korporacji zrzeszających [...]
Marketing dla start-upów. Jak zacząć?
Podjąłeś odważną decyzję, postanowiłeś założyć własną firmę. Masz dobry pomysł, jesteś specjalistą w jakiejś branży, potrafisz świetnie wyrabiać jakieś [...]
Microtargeting, czyli przekaz szyty na miarę
Klienci najbardziej nie cierpią marketingu za to, że przekaz kierowany jest do każdego, a przez to staje się mało interesujący. W sieci jednak tę barierę [...]
Jak ocenić agencję marketingową?
Ten związek musi być zgodny, szczęśliwy i trwały, więc w skrócie po prostu doskonały. Bo tylko w przypadku, kiedy  świetnie się dopasujecie, Wasza [...]
Marketing szeptany marketingowi szeptanemu nierówny
Marketing szeptany zwany również buzz marketingiem czy marketingiem rekomendacji, czyli taki, który polega na wywieraniu pozytywnego wrażenia o produkcie, [...]
Jak wybrać copywritera? Słowa na wagę złota
Istnieje błędne przekonanie, że pisać może prawie każdy, a copywriterami zostają osoby, które po prostu nie mają innego pomysłu na życie. Nic bardziej [...]