Menu

Ostatnie artykuły

Od czego zacząć promocję marki?
Gdy zdecydujemy się pracować na własny rachunek, musimy samodzielnie pozyskać klientów i zadbać o to, aby z nami pozostali. Na początku trzeba w to włożyć [...]
eRzecznik marki na kryzys, czyli jak radzić sobie z kryzysem w Internecie
Kryzys w Internecie to sytuacja, która spędza sen z powiek każdemu managerowi, który odpowiada za duży i rozpoznawalny produkt. Jest to również sytuacja, [...]
social media facebook
Kampanie reklamowe na facebooku, czy płatna promocja ma sens?
Reklama w sieci – do niedawna niedoceniania, dziś bije rekordy popularności. Czemu ją zawdzięcza? Najprawdopodobniej temu, że w sieci można znaleźć [...]
Czy warto prowadzić bloga?
Jeszcze kilkanaście lat temu na własną stronę internetową mogły pozwolić sobie duże firmy dysponujące ogromnym budżetem. Dziś, wygląda to zupełnie inaczej. [...]
Snapchat a promocja marki. Czy wykorzystanie snapchata ma potencjał marketingowy?
Nowe technologie nieustannie rozwijają się. Może o tym świadczyć chociażby fakt powstawania nowych portali społecznościowych oraz aplikacji oferujących [...]
Czy content marketing sprzedaje?
Marketing internetowy jeszcze do niedawna był niedocenianą formą promocji. Teraz, ulega to zmianie. Może o tym świadczyć chociażby fakt, że z każdym rokiem [...]
Social media – lepiej wybrać duży dom mediowy, czy małą agencję?
Jeszcze do niedawna, wielu przedsiębiorców i marketingowców nie doceniała marketingu internetowego. Od paru, parunastu lat ulega to zmianie. Świadczy o tym [...]