Klucz do sukcesu

Slogan sieci dyskontów Biedronka „codziennie niskie ceny” eksponuje w tym krótkim wyrażeniu jedną, ale kluczową dla większości klientów korzyść z robienia regularnych zakupów w dyskoncie – chodzi tu mianowicie o oszczędzanie pieniędzy.

Określenie „codziennie” uwypukla to, że korzyść będzie trwać nieprzerwanie. Kiedy w innych sklepach niskie ceny mogą pojawiać się tylko przy określonych okazjach, w okresie promocji czy wyprzedaży, w dyskoncie Biedronka ni­skie ceny to reguła. Sformułowanie „niskie ceny” pozwala również uniknąć słowa „tani”, mającego negatywne konotacje. Wielu osobom kojarzy się ono z niską jakością i kiepskim gustem, co ma istotne znaczenie w przypadku sieci dyskontów.

Hasło to w reklamie było ukazywane w wersji śpiewanej, gdzie między frazami„codziennie” a „niskie ceny” umieszczono charakterystyczną pauzę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>