Klucz do sukcesu

Język reklamy ma decydujące znacznie przy powodzeniu przekazów reklamy mierzonej gotowością przedsiębiorców do płacenia za jej projektowanie, wykonanie i rozpo­wszechnianie agencjom reklamy oraz wielkością zakupów produktów i usług, których pod jej wpływem dokonują konsumenci.

Z tego względu język reklamy musi wpływać na pozyskanie jej adresata i odbiorcy. Tekst przedstawia­ny w reklamie musi być atrakcyjny, zrozumiały, sugestywny, łatwy do zapamiętania i przypomnienia, oryginalny i zwięzły. Powinien również przemawiać do nabywcy jego własnym językiem. Należy podkreślić, że najistotniejszym słowem w języku reklamy jest nazwa produktu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>