Menu

Kampania marketingowa na LinkedIn – jak ją przeprowadzić?

4 lipca, 2019 - Social Media
Kampania marketingowa na LinkedIn – jak ją przeprowadzić?

Zastanawialiście się kiedyś jak przeprowadzić kampanię marketingową na LinkedIn? Czym w ogóle jest ten portal?

LinkedIn to największy portal społecznościowy dla przedstawicieli branży B2B na świecie.  Na tą chwilę rejestracji na nim dokonało 400 000 000 użytkowników. Natomiast szacuje się, że liczba osób w Polsce, która dokonała na nim rejestracji wynosi aż 1 500 000. Robi wrażenie, prawda?

Jakie warunki musimy spełnić, aby móc przeprowadzić kampanię na LinkedIn?

Chcąc przeprowadzić kampanię reklamową na LinkedIn, należy posiadać na LinkedIn zarejestrowany profil zarówno osobisty, jak i biznesowy. Konta te należy ze sobą połączyć. Konieczne jest również powiązanie konta z kartą kredytową, z której pobierane będą środki za przeprowadzoną kampanię reklamową.

Jakie formaty reklam są dostępna na LinkedIn?

Obecnie, na LinkedIn można wyróżnić cztery formaty reklamowe:

Wyżej opisane formy reklamy są dostępne dla wszystkich użytkowników. Jeśli jednakże jesteśmy właścicielami dużej firmy i chcemy przeznaczyć na reklamę w LinkedIn większy budżet, dostaniemy dostęp do innych form reklamy, znacznie różniących się od tych wyżej opisanych.

[Głosów: 5   Average: 5/5]

Jedna myśl nt. „Kampania marketingowa na LinkedIn – jak ją przeprowadzić?

nie lubię

Ogólnie to mało spotykamy ofert na prowadzenie LinkedIna. Jak się trafiają, to klienci rezygnują po kilku miesiącach nie widząc efektów. Linkedin już stał się typową społecznościówką gdzie każdy chce tylko sprzedać swój produkt. Tam już nie ma poważnych ofert pracy, skuteczność działań również mizerna.

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *