Klucz do sukcesu

Koncepcja marketingowa to całościowa projekcja działalności marketingowej danej firmy lub jej wyspecjalizowanego działu, opierająca się na założeniach ide­owych marketingu. Obejmuje ona cele działalności, kompozycję instrumentów oddziaływania na rynek oraz ogólne wytyczne dotyczące sposobu osiągania celów działalności.

Koncepcja marketingowa stanowi wynik twórczego przetworzenia wniosków, które wypływają z analizy otoczenia. Wynika ona również z oceny własnych zasobów przedsiębiorstwa z punktu widzenia możliwości i warunków prowadzenia działalności marketingowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>