Menu

Marketing

Czy warto prowadzić bloga dla restauracji?
Coraz częściej można zauważyć, że na stronach firmowych pojawiają się zakładki o nazwie blog. To popularne rozwiązanie również w branży gastronomicznej. W [...]
Czy pracownik zdalny w marketingu to przyszłość?
Praca zdalna to bez wątpienia przyszłość dla wielu firm. Zarówno tych, które zatrudniają mniejszą liczbę pracowników, jak i dużych korporacji zrzeszających [...]
Marketing dla start-upów. Jak zacząć?
Podjąłeś odważną decyzję, postanowiłeś założyć własną firmę. Masz dobry pomysł, jesteś specjalistą w jakiejś branży, potrafisz świetnie wyrabiać jakieś [...]
Microtargeting, czyli przekaz szyty na miarę
Klienci najbardziej nie cierpią marketingu za to, że przekaz kierowany jest do każdego, a przez to staje się mało interesujący. W sieci jednak tę barierę [...]
Jak ocenić agencję marketingową?
Ten związek musi być zgodny, szczęśliwy i trwały, więc w skrócie po prostu doskonały. Bo tylko w przypadku, kiedy  świetnie się dopasujecie, Wasza [...]
Jak wybrać copywritera? Słowa na wagę złota
Istnieje błędne przekonanie, że pisać może prawie każdy, a copywriterami zostają osoby, które po prostu nie mają innego pomysłu na życie. Nic bardziej [...]
TikTok – nowy wymiar marketingu?
Możliwość stworzenia kampanii reklamowych w sieci internetowej cieszy się ogromną popularnością. Wykorzystywane są serwisy społecznościowe otwierające [...]
Czy warto prowadzić kanał na YouTube?
W dobie triumfu materiałów audio-wizualnych nad treściami czytelniczymi nie może dziwić fakt ogromnego sukcesu platformy YouTube. Serwis ten już od pewnego [...]
Marketing w Internecie – przyszłość komunikacji usług i produktów
Zjawisko marketingu internetowego zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Dzięki nowym technologiom powstają kolejne kanały komunikacji, które dają nowe pola [...]
Znani aktorzy w reklamach – zaszczyt czy obciach?
Kto z nas nie marzył lub wciąż marzy o tym, aby zagrać w reklamie znanego produktu? Oczywiście, że zdecydowana większość zapytanych osób odpowie, iż jest [...]