Menu

Marketing

Jak wybrać copywritera? Słowa na wagę złota
Istnieje błędne przekonanie, że pisać może prawie każdy, a copywriterami zostają osoby, które po prostu nie mają innego pomysłu na życie. Nic bardziej [...]
TikTok – nowy wymiar marketingu?
Możliwość stworzenia kampanii reklamowych w sieci internetowej cieszy się ogromną popularnością. Wykorzystywane są serwisy społecznościowe otwierające [...]
Czy warto prowadzić kanał na YouTube?
W dobie triumfu materiałów audio-wizualnych nad treściami czytelniczymi nie może dziwić fakt ogromnego sukcesu platformy YouTube. Serwis ten już od pewnego [...]
Marketing w Internecie – przyszłość komunikacji usług i produktów
Zjawisko marketingu internetowego zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Dzięki nowym technologiom powstają kolejne kanały komunikacji, które dają nowe pola [...]
Znani aktorzy w reklamach – zaszczyt czy obciach?
Kto z nas nie marzył lub wciąż marzy o tym, aby zagrać w reklamie znanego produktu? Oczywiście, że zdecydowana większość zapytanych osób odpowie, iż jest [...]
Artykuły sponsorowane – czy warto je zamawiać?
Artykuł sponsorowany to dość specyficzna forma reklamy. Przede wszystkim nie może być zbyt „reklamowy”. Powinien jak najbardziej przypominać formę [...]
Skuteczny product placement?
Jeśli już zbudujemy upragnioną firmę, to prawdopodobnie poszukamy sposobu aby wyróżnić się na tle konkurencji. Będziemy chcieli dotrzeć z reklamą do [...]
Od czego zacząć promocję marki?
Gdy zdecydujemy się pracować na własny rachunek, musimy samodzielnie pozyskać klientów i zadbać o to, aby z nami pozostali. Na początku trzeba w to włożyć [...]
eRzecznik marki na kryzys, czyli jak radzić sobie z kryzysem w Internecie
Kryzys w Internecie to sytuacja, która spędza sen z powiek każdemu managerowi, który odpowiada za duży i rozpoznawalny produkt. Jest to również sytuacja, [...]
Czy warto prowadzić bloga?
Jeszcze kilkanaście lat temu na własną stronę internetową mogły pozwolić sobie duże firmy dysponujące ogromnym budżetem. Dziś, wygląda to zupełnie inaczej. [...]