Klucz do sukcesu

Od kwietnia tego roku Facebook wystartuje z całkowicie nowym formatem reklamy. Reklama wideo na Facebooku będzie stanowić nową okazję dla reklamodawców oraz kolejne narzędzie irytujące użytkowników. Czy dochody Facebooka będą większe dzięki wprowadzeniu nowej formy reklamy?

Nie ma obecnie zbyt wielu oficjalnych szczegółów. Według informacji podawanych przez AdAge, reklamy wideo będą udostępniane w feedach – nie tylko na urządzeniach desktopowych, lecz także mobilnych. Plusem dla użytkowników jest to, że maksymalna długość reklamy ma wynosić jedynie 15 sekund. Jest to 4 razy mniej niż na YouTube, gdzie reklamy tego typu mogą mieć 60 sekund.

Ponadto w celu nie zwiększania irytacji osób korzystających z serwisu, Facebook najprawdopodobniej wprowadzi limity liczby wyświetleń reklamy. Ten limit miałby wynieść 3 spoty dziennie. Reklamy te będą odtwarzać się automatycznie.

Dotychczas namiastką reklamy wideo był promowany post z filmem wideo. W tego typu modelu Facebook czerpał zyski z promocji postu, jednak materiał filmowy znajdował się na innym serwisie, głównie YouTube, który należy do konkurencji Facebooka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>