Menu

Social Media

Social Media Policy – po co, na co i dlaczego?
Obecnie mamy czasy, w których media społecznościowe pełnią bardzo ważną rolę w życiu społeczeństwa. Dotyczy to osób prywatnych, ale także firm, które [...]
TikTok – nowy wymiar marketingu?
Możliwość stworzenia kampanii reklamowych w sieci internetowej cieszy się ogromną popularnością. Wykorzystywane są serwisy społecznościowe otwierające [...]
Pinterest czy Instagram, co wybrać do promocji marki?
Żyjemy w czasach, gdy obraz staje się ważniejszy od tekstu. Serwisy, które służą do dzielenia się treściami graficznymi zdobywają coraz większą [...]
Kupowanie lajków na Facebooku – warto?
Nie powinno być dla nikogo zaskoczeniem, że wiele marek kupuje polubienia, aby mieć więcej widocznych fanów na Facebooku. Argumentem przemawiającym za tym [...]
Kampania marketingowa na LinkedIn – jak ją przeprowadzić?
Zastanawialiście się kiedyś jak przeprowadzić kampanię marketingową na LinkedIn? Czym w ogóle jest ten portal? LinkedIn to największy portal [...]
social media facebook
Kampanie reklamowe na facebooku, czy płatna promocja ma sens?
Reklama w sieci – do niedawna niedoceniania, dziś bije rekordy popularności. Czemu ją zawdzięcza? Najprawdopodobniej temu, że w sieci można znaleźć [...]
Snapchat a promocja marki. Czy wykorzystanie snapchata ma potencjał marketingowy?
Nowe technologie nieustannie rozwijają się. Może o tym świadczyć chociażby fakt powstawania nowych portali społecznościowych oraz aplikacji oferujących [...]
Social media – lepiej wybrać duży dom mediowy, czy małą agencję?
Jeszcze do niedawna, wielu przedsiębiorców i marketingowców nie doceniała marketingu internetowego. Od paru, parunastu lat ulega to zmianie. Świadczy o tym [...]