Menu

Ostatnie artykuły

jak promować lokalną firmę
Jak zacząć promować lokalną firmę na Instagramie?
W jaki sposób można promować lokalną firmę na Instagramie? To pytanie zadają sobie przede wszystkim osoby, które nigdy wcześniej tego działania nie [...]
Na czym polega marketing szeptany?
Na czym polega marketing szeptany i czy warto przeznaczać swoje pieniądze na właśnie taką formę promowania produktów i usług? Siła rekomendacji jest [...]
czy zalety content marketingu są widoczne
Zalety content marketingu
Co to jest content marketing? Jakie są zalety content marketingu? Decydując się na prowadzenie działań w sieci, firmy muszą dostarczać swoim odbiorcom [...]
Jak duży jest koszt reklamy na YouTube
Koszt reklamy na YouTube
Reklama w Internecie to jeden z najpopularniejszych sposobów na zwiększenie świadomości swojej marki wśród klientów oraz docieranie do nich ze swoim [...]
Czym jest księga znaków i dlaczego jest ona tworzona
Czym jest księga znaków?
Czym jest księga znaków? Z czego się ona składa? Każda marka potrzebuje czegoś co będzie ją odróżniało na tle innych marek. Może to być charakterystyczny [...]
Reklama strony internetowej
Reklama strony internetowej
Każda firma, która podchodzi do prowadzonych przez siebie działań w sieci w sposób profesjonalny, powinna posiadać stronę internetową. Jest ona wtedy jej [...]
Ile zarabia influencer
Ile zarabia influencer?
Ile zarabia influencer? Kim jest? I w jaki sposób może on promować markę? W ostatnim czasie bardzo dużą rolę w promowaniu firm odgrywa influencer [...]
Marketing szeptany na forach internetowych
Marketing szeptany na forach internetowych
Prowadzony oficjalnie lub niejawnie, z mniejszą lub większą intensywnością. Marketing szeptany na forach internetowych to znany sposób na promocję [...]
Reklama na Facebooku – co daje przedsiębiorcom
Reklama na Facebooku – co daje przedsiębiorcom?
Kto by pomyślał, że social media, które kiedyś służyły głównie do rozrywki i kontaktu ze znajomymi, dziś staną się potężnym narzędziem marketingowym. [...]
Praca zdalna w marketingu
Właścicielom lokalnych, niewielkich przedsiębiorstw promocja firmy może wydawać się rzeczą niełatwą. Osiągnięcie celu – poszerzenie zasięgu oferty – na [...]