Menu

Ostatnie artykuły

Praca zdalna w marketingu
Właścicielom lokalnych, niewielkich przedsiębiorstw promocja firmy może wydawać się rzeczą niełatwą. Osiągnięcie celu – poszerzenie zasięgu oferty – na [...]
Darknet, podziemie Internetu
Broń palna, narkotyki, trucizny, zabójcy na zlecenie – choć rzadko zdajemy sobie z tego sprawę, przestępcze branże też znalazły swoje miejsce w Internecie. [...]
Twitter Marketing
Nie wiedzieć czemu przyjęło się, że „Na Twitterze jest sama polityka”. Wiele firm właśnie to przeświadczenie blokuje przed uruchomieniem firmowego profilu. [...]
Reklama w czasach COVID
Przez pandemię koronawirusa świat na chwilę wstrzymał oddech. Przeciągający się okres trwania COVID-19 sprawił, że biznes powoli wraca do standardowego [...]
Influencerów dobieraj mądrze
Nie każda złota kura zniesie złote jajo. Zasada stara jak świat, a jednak idealnie oddaje obraz aktualnej sytuacji w świecie mediów. W sieci można spotkać [...]
Wojna cenowa? Lepiej nie! Czyli jak wygrywać nie dając dużych rabatów
Internet roi się od rabatów. Użytkownicy przyzwyczajeni do licznych przecen w sieci wymuszają na właścicielach biznesów e-commerce coraz bardziej [...]
Czym jest Google Analytics i dlaczego jest potrzebny?
Google Analytics nie jest narzędziem, które należy do najbardziej znanych z palety Google. Odpowiedź na pytanie „dlaczego?” jest bardzo prosta. Nie jest [...]
Reklama salonu samochodowego
Jak pokazują badania decyzja o zakupie nowego samochodu, od momentu pojawiania się pomysłu, trwa niezwykle długo i może zapaść po upływie kilku miesięcy, a [...]
Polityka marketingowa firmy Apple
Apple to globalna marka sukcesu. Większość osób na całym świecie bez trudu rozpoznaje charakterystyczne logo z nadgryzionym jabłkiem, a IPhone to [...]
Czy warto prowadzić bloga dla restauracji?
Coraz częściej można zauważyć, że na stronach firmowych pojawiają się zakładki o nazwie blog. To popularne rozwiązanie również w branży gastronomicznej. W [...]