Menu

Marketing

czy zalety content marketingu są widoczne
Zalety content marketingu
Co to jest content marketing? Jakie są zalety content marketingu? Decydując się na prowadzenie działań w sieci, firmy muszą dostarczać swoim odbiorcom [...]
Jak duży jest koszt reklamy na YouTube
Koszt reklamy na YouTube
Reklama w Internecie to jeden z najpopularniejszych sposobów na zwiększenie świadomości swojej marki wśród klientów oraz docieranie do nich ze swoim [...]
Czym jest księga znaków i dlaczego jest ona tworzona
Czym jest księga znaków?
Czym jest księga znaków? Z czego się ona składa? Każda marka potrzebuje czegoś co będzie ją odróżniało na tle innych marek. Może to być charakterystyczny [...]
Reklama strony internetowej
Reklama strony internetowej
Każda firma, która podchodzi do prowadzonych przez siebie działań w sieci w sposób profesjonalny, powinna posiadać stronę internetową. Jest ona wtedy jej [...]
Ile zarabia influencer
Ile zarabia influencer?
Ile zarabia influencer? Kim jest? I w jaki sposób może on promować markę? W ostatnim czasie bardzo dużą rolę w promowaniu firm odgrywa influencer [...]
Reklama na Facebooku – co daje przedsiębiorcom
Reklama na Facebooku – co daje przedsiębiorcom?
Kto by pomyślał, że social media, które kiedyś służyły głównie do rozrywki i kontaktu ze znajomymi, dziś staną się potężnym narzędziem marketingowym. [...]
Praca zdalna w marketingu
Właścicielom lokalnych, niewielkich przedsiębiorstw promocja firmy może wydawać się rzeczą niełatwą. Osiągnięcie celu – poszerzenie zasięgu oferty – na [...]
Twitter Marketing
Nie wiedzieć czemu przyjęło się, że „Na Twitterze jest sama polityka”. Wiele firm właśnie to przeświadczenie blokuje przed uruchomieniem firmowego profilu. [...]
Influencerów dobieraj mądrze
Nie każda złota kura zniesie złote jajo. Zasada stara jak świat, a jednak idealnie oddaje obraz aktualnej sytuacji w świecie mediów. W sieci można spotkać [...]
Wojna cenowa? Lepiej nie! Czyli jak wygrywać nie dając dużych rabatów
Internet roi się od rabatów. Użytkownicy przyzwyczajeni do licznych przecen w sieci wymuszają na właścicielach biznesów e-commerce coraz bardziej [...]